PDA

View Full Version : Finally



KTC
11-27-2007, 09:01 PM
The top left freak-out thingy for all people is SANTA!

clockwork
11-27-2007, 09:05 PM
Yes and he's doing his, "Hey now, sweet thang. I know you're looking forward to a delivery from Big Red. Oh, yeah. You know what I'm talkin' 'bout," thing.

KTC
11-27-2007, 09:06 PM
yes. i likz winks.

clockwork
11-27-2007, 09:07 PM
Santa :heart: KTC

Stew21
11-27-2007, 09:09 PM
I'm asking Santa for an agent this year.

KTC
11-27-2007, 09:16 PM
Santa :heart: KTC


awwwwwwwww.

KTC
11-27-2007, 09:17 PM
I'm asking Santa for an agent this year.


Santa baby, hurry down the agent for Trish...

Haggis
11-27-2007, 09:18 PM
Sucker better remember his passport this year.

Shadow_Ferret
11-27-2007, 09:19 PM
My Santa looks like he's crying. Where are you guys getting the wink from?

CaroGirl
11-27-2007, 09:20 PM
That Santa's creeping me out in a dirty old uncle sort of way.

KTC
11-27-2007, 09:22 PM
That Santa's creeping me out in a dirty old uncle sort of way.


Yeah, and the sleeping Santa in your avatar isn't creepy at all.

CaroGirl
11-27-2007, 09:25 PM
Yeah, and the sleeping Santa in your avatar isn't creepy at all.
No, he ain't either! Next thing, you'll tell me the baby looks creepy, to which I'll be seriously offended.

nessam
11-27-2007, 09:28 PM
At least if it starts snowing on him we will expect it. This is way better than the green leafy guy turning blue on us or the menorah with cigarettes.

I think he's hitting on me.

rhymegirl
11-27-2007, 09:28 PM
Santa baby, I've really been an awfully good girl, Santa baby...

Man, I haven't even made my Christmas list yet...hmmm....

KTC
11-27-2007, 09:29 PM
No, he ain't either! Next thing, you'll tell me the baby looks creepy, to which I'll be seriously offended.

Baby is lovely, sweetie...but the Santa! Your Santa's badder!

KTC
11-27-2007, 09:30 PM
Is it just my imagination of does that Santa in the top left corner....look up, look way up...look like he's gettin' drunker by the minute?

CaroGirl
11-27-2007, 09:31 PM
Baby is lovely, sweetie...but the Santa! Your Santa's badder!
Well, okay. I don't know this Santa, and we snatched the baby away right after the photo. Maybe he is a perv. Who knows? Can you really ever trust one of them mall Santas anyway?

KTC
11-27-2007, 09:33 PM
Well, okay. I don't know this Santa, and we snatched the baby away right after the photo. Maybe he is a perv. Who knows? Can you really ever trust one of them mall Santas anyway?


not much. i like the one in Home Alone. Throws down his butt and gives Kevin TicTacs. Good times.

rhymegirl
11-27-2007, 09:35 PM
And were you like that Kevin, Kevin, when you were little?

KTC
11-27-2007, 09:43 PM
And were you like that Kevin, Kevin, when you were little?


Probably was. I was a bit of a trouble maker, yes.

JLCwrites
11-27-2007, 09:56 PM
I am not at all certain his wink is innocent.
(Davids? Are you Santa this year?)

Devil Ledbetter
11-27-2007, 09:57 PM
Is it just my imagination of does that Santa in the top left corner....look up, look way up...look like he's gettin' drunker by the minute?Top left corner? Mine is centered. Must be a Mozilla thing.

CandlestickJay
11-27-2007, 10:17 PM
Top left corner? Mine is centered. Must be a Mozilla thing.

Yeah it is. I've got Mozilla at home and that's what mine is, and then when I'm at work it is in the corner because I've got Explorer.

But yep. santa looks like he's crying. And if it really is a wink....he officially looks like a stalker.

Jean Marie
11-27-2007, 11:47 PM
My Santa looks like he's crying. Where are you guys getting the wink from?
He's winking his left eye, Shadow...his left.

http://coyotewildmag.com/seasons_greetings/holidaybanner6.pgn (http://astore.amazon.com/absowrit-20)



The top left freak-out thingy for all people is SANTA!
Kevin, he's in the center. Are you hitting the egg nog, early. Or, do you have your right eye closed.

Stew21
11-27-2007, 11:57 PM
he's not in the center; he's on the left. JM, are YOU hitting the eggnog early? :D

KTC
11-27-2007, 11:59 PM
lol. It's time for a WHERE'S SANTA POLL! (make it so, minions. my fingers are far too tired.)

Top left here.

joyce
11-28-2007, 12:01 AM
Santa looks like me after I eat shellfish, swollen eyes and creepy.

melaniehoo
11-28-2007, 12:05 AM
Top left, but I'm on my parents' computer (PC). I think mine normally has it centered.

KTC
11-28-2007, 12:12 AM
Top left, but I'm on my parents' computer (PC). I think mine normally has it centered.


So, let me get this straight...you're calling your parents leftist commie pinkos!!!

melaniehoo
11-28-2007, 12:15 AM
No no no, that's ALL you.

Jean Marie
11-28-2007, 12:19 AM
he's not in the center; he's on the left. JM, are YOU hitting the eggnog early? :D
Oh for cryin' out loud, Santa's in the middle...I swear!!!!

Maybe, it's the browser....Firefox, here :D

Jean Marie
11-28-2007, 12:21 AM
Top left, but I'm on my parents' computer (PC). I think mine normally has it centered.
So, sometimes you're in the middle and other times, you're on the left...wow, you're confused...

melaniehoo
11-28-2007, 12:23 AM
So, sometimes you're in the middle and other times, you're on the left...wow, you're confused...

LOL. I think I'm firmly planted on the left. I guess my folks know more than I thought.

Jean Marie
11-28-2007, 12:27 AM
LOL. I think I'm firmly planted on the left. I guess my folks know more than I thought.
Yeah, isn't that weird how that happens. Especially, when you've got them trained just the way you want, you find out how much they already know. Really bizarre ;)

Jean Marie
11-28-2007, 12:28 AM
Adios, amigos, time to go walk the pups.

See you later...can't wait to find out where Santa is, by then...Bwahahahahahahahahaha......

KTC
11-28-2007, 01:31 AM
Adios, amigos, time to go walk the pups.

See you later...can't wait to find out where Santa is, by then...Bwahahahahahahahahaha......

I just walked my pup. She's so beautiful it hurts!

JLCwrites
11-28-2007, 01:40 AM
In the middle... watching my reps skyrocket.
(Yeah.... thats right Santa... I'm a good girl.):e2brows:

rhymegirl
11-28-2007, 02:08 AM
Oh for cryin' out loud, Santa's in the middle...I swear!!!!

Maybe, it's the browser....Firefox, here :D

Jean, he's in the center on my computer, too.

I'm using Safari.

III
11-28-2007, 02:26 AM
That's not really Santa. It's Dan Akaroid eating salmon on the bus.

Eskimo1990
11-28-2007, 02:39 AM
Center for me here. I have firefox