Breakthrough step 1

Leonore

I'm writing erotic short stories in Norwegian. It's a small market and I've had stories in the most accepted magazine. Now the editor of the magazine wants to collect my stories in a book. I'm totally exited! Erotic books from Norway is very rarely published, maybe one a year max. It scares me that it will be published under my full name. And on top of everything it's mostly gay stories (mm & mmf) and some straight stories with twists.
Just wanted to tell you, even though I've never had anything to write here before. I'd love to be part of a response group or anything, just let you read my stories, but I assume none of you read norwegian and I'm no good at translating.
 

LieselGarmach

Super Member
Registered
Joined
Feb 16, 2005
Messages
172
Reaction score
19
Damn...I wish I hadn't quit Norwegian classes in college after the first year.

I'd love to see a couple paragraphs, though. I still have my dictionaries and a friend who could potentially help me.
 

Leonore

Now you can regret ;)
Here comes a little bit of one of my short stories, called Buddies (kompiser in norwegian):
"Plutselig kjenner jeg våte lepper mot kukhodet mitt. Sjokkert ser jeg ned mellom låra mine der Rikard har satt seg på kne. Rart at noe planlagt kan komme så uventa. Pikken er allerede halvstiv og vokser raskt mellom leppene hans. Jeg blir overraska over hvor godt det er. Han suger meg forsiktig med stramme lepper. Innimellom stikker skjeggstubbene hans litt. Det er en veldig uvant følelse.
Rikard suger hardere og raskere nå, med øynene lukka. Det ser ut som om han nyter det. Tanken pirrer meg. Buksa hans er også åpen. Jeg skimter en pikk som vokser mens jeg ser på. Den er ikke spesielt stor, ganske slank. Det er en fin pikk, en sjeldenhet som peker rett opp, verken høyre- eller venstrevridd. Rikard begraver ansiktet i buskaset som omgir pikken min."

I assume that not all the words are listed in your dictionary ;) :ROFL:
 
Last edited: