Read Books By AWers!

Welcome to the AbsoluteWrite Water Cooler! Please read The Newbie Guide To Absolute Write

editing for authors ad

A publisher or agency using Google ads to solicit your novel probably isn't anyone you want to write for.

Go Back   Absolute Write Water Cooler > Welcome to the Water Cooler > International District
Register FAQ Calendar Mark Forums Read

Old 02-28-2012, 04:30 PM   #326
Nimram
sometimes woefully inaccurate

Nimram is well-respected
Quote:
Originally Posted by rhetoric by rosalie View Post
It'll be May before all that snow has melted. (Hope I'm not repeating something already said in Romanian. I think I interpreted something about springtime and the month of May above.) Warm thoughts to you all over there. It's a warm 60 F here in Maryland. Normally we have very cold weather and a lot of snow or ice storms this time of year....global warming I guess.
Wow, very close. "Mai" is the same as "May" (the month) but here "mai repede" it's an adverb with "mai" as a superiority prefix ( i think that's what is called).

"Repede" means fast and "mai repede"- faster.
So what Eddy said : Let the spring come fasteeeeer!

60 F would be 15 C, at least google said so.
Well, thats spring! I guess after some weeks of blizzard and frost we consider spring every day above 30 F.
Nimram is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2012, 08:43 PM   #327
Eddyz Aquila
Noob Writers United

Eddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolness
Care vrea sa arunce un ochi sa-mi dea si mie o mana de ajutor, e binevenit la threadul asta - http://absolutewrite.com/forums/show...93#post7050593

If anyone wants to help me with my query, it's over here - http://absolutewrite.com/forums/show...93#post7050593

Mersi tuturor! Thank you!

http://www.randomwander.com/

The more you can dream, the more you can do. - Michael Korda
Eddyz Aquila is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2012, 12:08 AM   #328
Nimram

Nimram is well-respected
Eddy, suna foarte misto. Daca ai nevoie de beta, gamma ...omega mi-ar placea sa o citesc.
Old 02-29-2012, 12:42 AM   #329
Eddyz Aquila
Noob Writers United

Eddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolnessEddyz Aquila leaves trails of profuse coolness
Gracias!

Sper sa sune la fel de bine si pentru restul cititorilor.

Old 02-29-2012, 01:51 AM   #330
SaraP
Daydreaming of love...
AW Moderator

SaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate compliments
Quote:
Originally Posted by Nimram View Post
"Repede" means fast and "mai repede"- faster.
So what Eddy said : Let the spring come fasteeeeer!
How neat. In portuguese. it's mais rápido.

It's so easy to laugh
It's so easy to hate

It takes strength to be gentle and kind

The Smiths

Life getting you down? Come get a pick-me-up.
SaraP is offline   Reply With Quote
Old 02-29-2012, 02:21 AM   #331
Nimram

Nimram is well-respected
Who left the door open? We have a pony situation here.

Guess i was thinking something like that when tried to read A Jangada de Pedra in portuguese. Needed serious therapy after.
Old 02-29-2012, 02:53 AM   #332
SaraP
Daydreaming of love...
AW Moderator

SaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate complimentsSaraP is so great that we've run out of appropriate compliments
Do you have any issues with pony situations? And it's SparklePony, if you please.

I will confess to never having read any of Saramago's works. Shameful, I know.

It's so easy to laugh
It's so easy to hate

The Smiths

Old 02-29-2012, 03:35 AM   #333
Nimram

Nimram is well-respected
Quote:
Originally Posted by SaraP View Post
I will confess to never having read any of Saramago's works.
You can try it if you have masochistic tendencies. It took some time to get used to his style but once there I was addicted.
There are sentences that go on for more than a page. It's like the guy had a limited supply of punctuation marks.

Last edited by Nimram; 03-04-2012 at 11:28 PM. Reason: Forum-fu practice....
Old 02-29-2012, 12:09 PM   #334
Eddyz Aquila
Noob Writers United

Night Train to Lisbon is teaching me Portugues.

Old 02-29-2012, 01:21 PM   #335
SaraP
Daydreaming of love...
AW Moderator

It's so easy to laugh
It's so easy to hate

The Smiths

Old 02-29-2012, 02:32 PM   #336
Eddyz Aquila
Noob Writers United

In all honesty now, I really like Night Train to Lisbon.

And in all honesty again, I love the Portuguese language, particularly the S(h) and the U and all of those sounds.

Old 03-01-2012, 09:20 PM   #337
Nimram

Nimram is well-respected
Doamnelor, Martisor Fericit! Si o primavara frumoasa.
Old 03-06-2012, 12:58 AM   #338
Eddyz Aquila
Noob Writers United

O primavara frumoasa tuturor

Si spor la scris!

Old 03-08-2012, 11:50 PM   #339
Eddyz Aquila
Noob Writers United

La Multi Ani tuturor doamnelor si domnisoarelor!

Old 03-15-2012, 03:42 AM   #340
Nimram

Nimram is well-respected
Salve,
Am revenit din taramul racelii. Un fel de epidemie se pare. Sper ca toti v-ati simtit la fel de nasol.

M-am jucat un pic in photoshop in ultimul timp si am incercat sa scot niste ceva care seamana a coperti.
Daca aveti un minut va puteti minuna de genialitatea mea aici. Apreciez orice feedback. Eu va multumeste frumos si va saluta.
Old 03-20-2012, 10:01 PM   #341
L.E.Olteano
Word Monster

L.E.Olteano is on a distinguished road
Hey guys!
Wow, ce thread activ Ma bucur sa va cunosc pe toti, eu sunt Livia, sunt romanca si am high hopes si stuff de genul sa fiu si publicata in U.S., undeva candva.

Nimram, am sa arunc un ochi la coperti chiar acum. Nu's eu vreun expert dar practic Photoshop de cativa ani si citit chiar de mai multi, lol.
L.E.Olteano is offline   Reply With Quote
Old 03-21-2012, 01:02 AM   #342
Nimram

Nimram is well-respected
Salve Livia. Bine ai venit!
Ma uitam la numele tau in firul cu copertile (apropo...Mersi!) si ma gandeam ca trebuie sa te gasesc aici. Ce scrii?
Old 03-21-2012, 01:22 AM   #343
L.E.Olteano
Word Monster

Ma bucur daca iti pot fi de ajutor. Eu ador sa ma joc in Photoshop si fac asta de vreo 4 ani cred, desigur nu am urmat nici un curs sau ceva. Sunt autodidacta, lol. Asa ca nu's un expert, ma pricep asa ochiometric, lol.

Acum scriu un PNR pentru adulti. Sunt la partea de revision, sper sa termin pana in vara si sa-mi gasesc un agent. *sigh* Vise, huh?
Tu ce scrii? Ai reusit pana acum sa publici ceva, sa gesesti un agent? Sau te intereseaza partea de self-pub / indie mai mult?

Atat ma bucur ca am gasit acest thread aici!
Old 03-21-2012, 01:45 AM   #344
Nimram

Nimram is well-respected
Vise? Pot sa pariez ca o sa ai un agent dupa hmmm maxim 10 incercari. Eu is cu fantasmagoriile epice. Nu am nimic cu agentii sau editurile dar mi-e groza sa trec prin procesul asta asa ca o sa merg la inceput pe self-pub.
Pana atunci tre' sa scriu. Postarile pe forum se pun la scris?

Astept sa pui la critica, asa ca grabeste-te cu alea 50 de posturi.
Old 03-21-2012, 02:34 AM   #345
L.E.Olteano
Word Monster

Mama, imi dai un vot de incredere maxim! Sper sa nu te dezamagesc
Aaah, high fantasy worlds sunt tari. Mi se par mai greu de scris decat d'astea gen urban fantasy/paranormal.

M-am gandit si eu sa merg pe self-pub mai ales ca e complicat cred cu agenti si edituri la jumate de lume distanta de mine, dar ma rog. Incercarea moarte n'are. Dar de un an asa ma tot informez si studiez cum e cu self-pubul si ca sa faci treaba asta profesional tre sa-ti angajezi macar un editor daca nu si desginer de coperta...n-am fonduri, din pacate. Deci tre sa incerc pe calea traditionala pentru inceput.
Si mie mi-e teama de tot procesul, dar sper sa reusesc totusi.

Haha, incerc sa ma mobilizez sa fac 50 de posturi. Desi mi-e teama sincera sa fiu, sunt genul ala care vesnic se indoieste si are impresia ca totusi nu-i prea bine )
Crizata, cum imi spune un prieten bezmetic. Iti dai seama daca am o revelatie acum ca nu-i ok stilul de scris si tre regandit si scris altfel? Haha.

Meh, eu nu's genul ala care isi propune o norma de cuvinte pe zi. Adica am zile in care ies numai brain farts anyway, nu mi se pare ca poti stoarce glanda creativa. Daca n-ai aripi intr-o zi, nu incerca sa zbori zic eu. Lasa pe maine, destinatia ramane tot acolo si ai sa ajungi la ea oricum. Sigur, daca nu renunti pe parcurs. Sa nu renunti pe parcurs.
Pe livejournal-ul unei tipe care e si agenta si autoare e un motto genial care ma inspira maxim. E ceva de genul "Scriitori profesionisti sunt amatorii care nu au renuntat. Nu renunta."

Curaj si rabdare, asta ne trebuie. Curaj si rabdare. *sigh*
Tu cum stai, esti la 1st draft, mai avansat? Ai postat la critica aici? Cat de tare sa ma tem de reactii, lol?
Old 03-21-2012, 03:02 AM   #346
Nimram

Nimram is well-respected
Mai am pana la critica. Abia am inceput sa las urme de sange pe birou. Din cate am vazut oamenii incearca sa ajute asa ca nu ai nimic de pierdut. Mai ales ca genul este popular si cred ca o sa gasesti cititori educati. Eu o sa-mi dau cu parerea chiar daca nu imi amintesc cand am citit ultimul paranormal.
Old 03-21-2012, 04:03 AM   #347
L.E.Olteano
Word Monster

Mult mult spor la lucru!

Of, mersi mult. Nu mi-e teama ca membrii vor fi duri sau ceva, mi-e teama ca o sa rescriu o aceeasi carte la nesfarsit din cauza ca vesnic mi se pare ca nu e destul de... funny, activ, accesibil, etc. Sunt genul ala. Bleh.

Daca o tin cum am tinut-o azi cu raspunsul la threadul de introducere pt membrii noi cred ca fie ma ia careva la 3 pazeste fie fac 50 de postari like, in doua zile. Sufar de multa limbarita, haha. Dar daca lumea pune intrebari in threadul de welcome ce sa fac, sa nu raspund? Nu ma lasa constiinta, lol.

Am sa apreciez opinia ta, nu conteaza daca citesti sau nu genul ala.
Eu am o teorie legata de scris, nu conteaza nisa pentru care scrii tu. Daca un cititor, orice preferinta ar avea el, citeste o pagina din cartea ta si o gaseste fun fara nici o legatura cu tema cartii si etc inseamna ca ti-ai facut treaba ca scriitor. Asta e idealul meu, sa pot scrie in asa fel incat sa nu conteze prea mult nisa pentru a te face sa te simti ok. I wanna put a smile on people's faces, you know? Daca as putea avea si o cariera din asta ar fi ideal.

Tu ce-ti doresti de la scris?
Old 03-21-2012, 04:34 AM   #348
Nimram

Nimram is well-respected
Quote:
Originally Posted by L.E.Olteano View Post
Eu am o teorie legata de scris, nu conteaza nisa pentru care scrii tu. Daca un cititor, orice preferinta ar avea el, citeste o pagina din cartea ta si o gaseste fun fara nici o legatura cu tema cartii si etc inseamna ca ti-ai facut treaba ca scriitor.
Ceva de genul asta. A inceput cand am citit nu-mai-stiu-unde o descriere proasta. Asa ca am rescris chestia aia de vreo juma' de pagina. Despre cineva care cobora o poteca si vede soarele printre copaci. Jumatatea mea de la momentul ala a devenit atat de obsedata de "ce se intampla in continuare?" ca a trebuit sa inventez o poveste.
Cred ca vreau ca cineva sa stea intr-un fotoliu in celalalt capat al lumii si sa se intrebe what happens next? Yup, asta ar fi idealul. To bed now.
Old 03-21-2012, 09:34 PM   #349
shayla.mist
practical experience, FTW

shayla.mist is well-respected
Bine ai venit Livia! imi plac oamenii vorbareti Fain pseudonim :lol:
shayla.mist is offline   Reply With Quote
Old 03-21-2012, 11:37 PM   #350
L.E.Olteano
Word Monster

Buna andra
Ms, ms, trebuia sa capitalizez potentialul oltean after all nu? Haha. Ma bucur, eu sunt vorbareata rau, cel putin in scris. Tu la ce lucrezi? Share the joy. Ce zici de publicatul traditional vs. self-pub / indie, cum ai vrea sa publici?

@Nimram: Frumos inceput. Da, bine spus, daca am reusit sa facem o persoana de la capatul celalalt al lumii sa se intrebe "Ce urmeaza?" atunci suntem destul de tari, zic eu.

I'm on a roll cu revisions. Dupa ce am citit vreo 4 thread'uri pe aici timp de ore intregi am ajuns la concluzia ca usor as cadea in capcana de a citi despre scris mult mai mult decat sa scriu efectiv, haha. Si citind toate ideile despre cum a r fi bine sa fie, si ce ar fi bine sa fie cum, m-am gandit la multe dintre cartile de succes din categorie si n-as putea spune ca 'regulile' se aplica prea mult.
Deci regula de baza cred ca e if it works, don't fix it. Intrebarea vesnica e daca it works sau nu, lol.